Zwrot, wymiana, reklamacje

Zwrot

Zapakuj towar do pudełka i dobrze je zaklej. Pamiętaj, że przy odstąpieniu należy zwrócić towar nieużywany. Wymiana możliwa jest tylko na inny rozmiar.

Towary promocyjne z rabatem powyżej 50% nie podlegają zwrotu.

Ostatnie egzemplarze odzieży nie podlegają zwrotowi.

Wyślij produkty - masz na to aż 10 dni na adres:

Iryna Chubuk

tel.+48 537 206 605

lior.inform@gmail.com

Paczkomat InPost: KRA78M


Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. 

Ze względu na zaistniałą sytuację związaną z epidemią Covid-19 zwroty osobiste nie są przyjmowane.


Zwrot środków na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.


Reklamacje

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie  wadliwego towaru do nas. Możesz skontaktować się z namy: mailowo na adres lior.inform@gmail.com w celu uzyskania instrukcji do bezpłatnego nadania przesyłki InPostem. 


Wyślij przesyłkę na adres: 

Iryna Chubuk.

ul. OSIEDLE ZLOTEJ JESIENI, nr 15B, lok. 454,

31­-831, Kraków

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie.